وبلاگ شهیدان مرتضی و حسن باباییان

این وبلاگ به یاد شهیدان مرتضی و حسن باباییان با هدف انتشار تمامی آثار منتشر نشده مربوط به این شهیدان راه اندازی شده است.

وبلاگ شهیدان مرتضی و حسن باباییان

این وبلاگ به یاد شهیدان مرتضی و حسن باباییان با هدف انتشار تمامی آثار منتشر نشده مربوط به این شهیدان راه اندازی شده است.

وبلاگ شهیدان مرتضی و حسن باباییان

زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست . (مقام معظم رهبری)

این وبلاگ به یاد شهیدان مرتضی و حسن باباییان با هدف انتشار تمامی اثار مربوط به این شهیدان راه اندازی شده است. بدون تردید ادامه فعالیت این وبلاگ معنوی، مرهون کمک تک تک شما اعضاء محترم در ارسال مطالب مفید در خصوص این شهیدان والا مقام می باشد. بنابراین از تک تک شما عزیزان بخصوص همرزمان شهید انتظار می رود تا هر گونه عکس یا اثر مناسبی در خصوص این شهیدان دارند یا گزارش مربوط به برگزاری مناسبت های مرتبط با شهیدان را به مدیریت وبلاگ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت منتشر گردد.
اجر همه شما با خدای شهیدان

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

به مناسبت نیمه شعبان مراسم جشنی در مدرسه امام خمینی ره با حضور مادر شهیدان مرتضی و حسن باباییان برگزار شد. در این مراسم عده ای از دانش آموزان بدست مادر شهیدان با انتخاب حجاب برتر محجبه شدند. با تشکر از دست اندر کاران مدرسه برای انجام این عمل حسنه و تشکر از این دانش آموزان عزیز؛ امید است که این مراسم و این سنت حسنه روز به روز در مدارس کشور گسترش یابد. شهید حسن و مرتضی هر دو در وصیتنامه خود حجاب خواهران و زنان این جامعه را برنده تر از خون شهید می دانند؛

 

شهید مرتضی در فرازی از وصیتنامه خود تاکید می کند:

و اما تو ای خواهرم؛ مانند زینب(س) باش و مانند زینب(س) زندگی کن و مسئولیت خویش را در قبال این انقلاب و امام به انجام رسان و همیشه حجابت را سنگر خود قرار ده، زیرا خواهرم حجاب تو برنده تر از خون من است.

شهید حسن نیز در وصیتنامه خود در این خصوص می گوید:

و ای خواهرانم خواهش می‌کنم حجابتان را حفظ کنید زیرا از خون ما برنده تر است و مشتی بر دهن دشمنان اسلام است.

 

برای ملاحظه برخی تصاویر این مراسم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:

  • اسماعیل اقبال