وبلاگ شهیدان مرتضی و حسن باباییان

این وبلاگ به یاد شهیدان مرتضی و حسن باباییان با هدف انتشار تمامی آثار منتشر نشده مربوط به این شهیدان راه اندازی شده است.

وبلاگ شهیدان مرتضی و حسن باباییان

این وبلاگ به یاد شهیدان مرتضی و حسن باباییان با هدف انتشار تمامی آثار منتشر نشده مربوط به این شهیدان راه اندازی شده است.

وبلاگ شهیدان مرتضی و حسن باباییان

زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست . (مقام معظم رهبری)

این وبلاگ به یاد شهیدان مرتضی و حسن باباییان با هدف انتشار تمامی اثار مربوط به این شهیدان راه اندازی شده است. بدون تردید ادامه فعالیت این وبلاگ معنوی، مرهون کمک تک تک شما اعضاء محترم در ارسال مطالب مفید در خصوص این شهیدان والا مقام می باشد. بنابراین از تک تک شما عزیزان بخصوص همرزمان شهید انتظار می رود تا هر گونه عکس یا اثر مناسبی در خصوص این شهیدان دارند یا گزارش مربوط به برگزاری مناسبت های مرتبط با شهیدان را به مدیریت وبلاگ ارسال فرمایید تا در اسرع وقت منتشر گردد.
اجر همه شما با خدای شهیدان

طبقه بندی موضوعی

دومین نامه شهید مرتضی پس از استقرار در جبهه

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳ ق.ظ

این نامه را شهید مرتضی هنگامی می نویسد که در جبهه استقرار یافته است و برای عملیات علیه کفار بعثی آماده می شود. در این نامه نیز ضمن احوالپرسی از دوستان و آشنایان به ترسیم نقشه آرایش نیروهای رزمنده در مقابل دشمن که در صدد فتح خرمشهر هستند، می پردازد؛ سپس  مادر را مورد  خطاب قرار می دهد: مبادا مادرم ناراحت شوی اگر تو گریه کنی ناراحت می شوم.  شهید در ادامه خطاب به مادر می گوید: مادرم مرگ حق است و چه بهتر که انسان در میدان مبارزه در راه خدا کشته شود و هیج غمگین نباش زیرا خداوند به تو ای مادرم اجری عظیم عطا می نماید که ما را در این راه فرستادی تا جان ناقابل خود را فدای اسلام کنیم.

متن نامه در ادامه مطلب



دومین نامه




دومین نامه


التماس دعا
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۲۹
  • ۱۶۶ نمایش
  • اسماعیل اقبال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی